hoe vertel ik het beste mijn verhaal

alle 3D en 2D vormgeving die ik verzin is minder. welke doelgroep betrek ik, hoelang, welke vorm, wat wordt er met het ontwerp gedaan, wie bouwt ‘t, wie gebruikt t onbedoeld, … , …

Eigenlijk kan ik beter het boek van Jane Jacobs hardop voorlezen in de stad. Het verteld het best wat ik wil vertellen. lekker makkelijk ?! of niet. Ik lees het voor op Zuidplein. komen veel mensen langs, wachtenden op t perron. ik neem het op op beeld en geluid. later op FB en andere SM. Of direct live streamen op t net, kan iedereen WW mee luisteren en kijken. Het boek kan ook gekocht worden, voor E 5,- met medewerking vd uitgever. of lees het gratis bij meewerkende cafe’s, bibliotheken, bushokjes, supermarkten, etc. etc. Iedereen die interesse heeft kan zich erin verdiepen.

Of zal ik het door heel de stad voorlezen. ELKE straat, overal 1 pagina, of 1 zin? het woord van JJ op letterlijke wijze over de hele stad verspreiden ……. niet meer nodig dan 1 boek en 1 stoel.

 

Geef een reactie

