AA: met z’n 4en

eindelijk sluit martijn bij bij het Afstudeer Atelier. Zijn nu met z’n 4en. Sanne is duidelijk t verst, hergebruik van leegstaande monumenten, of brugwachterhuisjes waar ze nu mee bezig is. Wendy maakt foto’s en denkt heel veel net als ik zelf. Martijn is best ver met veel ideeën maar deze staan nog los van elkaar (denk ik).

anyway ik moet meer doen en dat gaat nu t iLab klaar is, zeker gebeuren ! De fotoserie die ik laat zien is het begin om in Rdam opzoek te gaan naar mijn 3 (of 2?!) verschuivingen van ontwerpparadigma’s. Misschien moet ik gewoon wat gaan lassen en ergens in de stad neerzetten om reacties te zien……

Opzoek om met kleine, lichte dingen vreugde vrolijkheid waardering teweeg te brengen in tegenstelling tot onderwaardering, standaardisatie, hufter proof en onnadenkendheid bij vormgeving, materialisatie en detaillering.

blij en ZELF ……………

zitbootjes_maritiemmuseum rotterdam

ZELF – ouderbetrokkenheid-bij-school

nw-brug-scheepmakershaven_rdam

Geef een reactie

