alweer ZELF …

dit moet het zijn, dit moet zo zijn. eergisteren had ik eindelijk mijn 1e YESgevoel en AHAerlebnis. eindelijk had ik het grotere plaatje voor me n.a.v. de uitzending van Tegenlicht. na het gesprek bij Portaal voelde het beter en gisterenavond kreeg ik een Linkedin uitnodiging vanuit de AIR group binnen.  De titel luidde ‘Hoe ziet Arnhemmer er in 2050 uit als Arnhemmers zelf voor hun energie gaan zorgen?’ Alweer ZELF. En on top of it komt vandaag een uitnodiging via een Lector van een ander iLab van Stichting Zelforganisatie voor hun aanstaande symposium. ZELF all over.

Kortom, dit is het. Toeval bestaat niet. niet meer verder zoeken en vanaf hier weer afdalen. Klein worden en DOEN. Niet voor niets heet het initiatief vd gemeente voor kleinschalige bouwinitiatieven Klein&Fijn. En dat kwam ik vorige week al tegen. Deze week afspraak gemaakt en volgende week zitten we bij de gemeente.
Het lijkt of deze week alles op zn plek valt. Wat moet het komende weekend op Vlieland wel niet brengen! maar de zin om juist nu hier thuis door te werken is ook heel groot omdat ik nu stappen kan maken. let’s go! geen gezeik lekker freubelen en vooral DOEN!

Geef een reactie

