boek verloren, boek gewonnen

Vandaag voor t eerst door een internet oplichter gepakt!

Via Marktplaats een zoekopdracht voor een boek geplaatst waarop de kl*@%$:zk reageerde en het voor E 35,- aanbod. prima prijs, nette mail, etc. Ik geld overgemaakt en niks meer gehoord. Te laat tik ik het rek.nr. in Google in en kom direct op een forum binnen ‘opgelet op internet‘ waar te lezen was dat dit een bekende was. Marktplaats zegt zijn accounts verwijderd te hebben maar toch is deze nog actief. Naar het geld kan ik ongetwijfeld fluiten. Mocht iemand Bouwen voor de next generation van Marlies Rohmer nog hebben staan en deze aan mij willen verkopen, ik hoor t graag. Ik raad iedereen die dit ook overkomt aan echt even een paar minuten de tijd te nemen voor aangifte, anders wordt er nooit iets aangedaan. Aangifte via deze politie-site. Doe dus niets met personen die het volgende Rek.nr. en IP-adres hebben (naam en woonplaats worden steeds gewisseld):

  • Reknr: 75 14 94 54 2
  • IP: 195.78.85.146
  • Naam: Jerety Votten

 

1 uur later krijg ik een email van Booijmans met de mededing dat ik een collectieboek heb gewonnen. Gaaf, ga t lekker ophalen en met een goede cappuccino in hun cafe van genieten.

Geef een reactie

