drinkfles Argos Wielerteam

Vandaag kwam de 1e versie van de WPC wielerkoers langs. Een 2daagse koers Rdam-A’werp-Rdam. Niks bijzonders, zeker niet mijn interesse. Voor onze deur gooide een renner vh Argos/Shimano/1+4i Team zijn drinkfles weg, je moet tenslotte elke gram losen tenslotte voor een vlammende eindsprint.

Ik was benieuwd wat er in zou zitten. Isostar, licht roze. Ik heb geproefd en voel de EPO nu door mn bloed gieren…..

Wat interessant is is de tekst ‘100% biodegradable’ op de fles. Deze tekst blijkt afkomst te zijn van http://www.elite-it.com, de fabrikant van de fles. Op hun site valt te lezen dat afhankelijk van de omstandigheden de fles volledig gecomposteerd is tussen de 9 maanden en 5 jaar. Dat ga ik eens bij ons in de buxushaag testen.

over een jaar doe ik verslag…………

Geef een reactie

