Zomergasten Lidewij Edelkoort

wilde deze uitzending nog ff kijken via uitzending gemist maar na 30″ uitgezet. Zitten voor n goed gesprek, daar ben ik wel voorstander van maar 3 uur naar mijn scherm kijken werd me teveel.

Ze vertelt goed, iets te veel ontkennen dat het het niet alleen maar Mode is, maar denk dat ik het toch heb gezien.

We gaan naar een nieuwe Romantische periode, maar dat zei ze vorig jaar ook al. En omdat ze aangeeft dat trends 50 jr duren, kan ik daar we ff mee vooruit.

Krijg beetje het gevoel dat ze tegen de golfbeweging in spot. Net als het aloude advies aan beleggers. dus nu iedereen zich fysiek en psychisch bloot geeft, metname op Internet, ziet zij een trend van geslotenheid en privacy. ik geloof haar.

Ik denk na over wat het voor mij kan betekenen, in mijn vak. Ontwerpen van producten, interieurs en de buitenruimte (wat niet eigenlijk?). Ik heb geen geld voor haar Trendboek maar zal met de summiere info toch een beeld moeten vormen. Of niet, en ga gewoon m’n weg.

Geef een reactie

