ontwerpvoldoening

‘wist niet dat een enthousiaste klant mij zo gelukkig kon maken. Het heeft waarschijnlijk te maken met betrokkenheid en eigen werk. Ik schat dat de momenten dat ik tijdens mijn werk als consultant en marketing manager een enorme kick kreeg van een klant reactie makkelijk op 1 hand te tellen zijn. Nu bij mijn eerste klant als interieur architect heb ik er al 2 binnen! Erg leuk om te zien dat wat ik bedenk wordt gewaardeerd en hopelijk ook zo zal worden uitgevoerd want dat zien we pas over een jaar. In woorden klinken de ontwerpopgaven niet bijzonder uitdagend (eethoek, scheidingswand, trap) maar in de praktijk is dit het wel. En gelukkig maar want voor een standaardoplossing kun je altijd nog naar de bouwmarkt lopen. De klant heeft een redelijk traditionele Franse voorkeur qua ontwerp maar staat zeker open voor een moderne oplossing en wil graag op een paar plekken in het huis een ‘eye catcher’ hebben. Met al hun wensen en eisen die ze in de vele gesprekken vertellen zijn de eerste ontwerpen van alle drie de onderdelen nu besproken. Opvallend om te zien dat juist de combinatie van handschetsen, maquettes en computertekeningen goed werkt om het complete verhaal te vertellen. De uitdaging wordt nu om alles te realiseren waarbij budget een van de belangrijkste uitdagingen zal zijn.

Keuken - eettafel met opberguimten

Scheidingswand met klassieke Franse deuren

Trap - entree maquette en eerste ontwerp

Een Reactie op “ontwerpvoldoening

  1. Gaaf man! Waanzinnig om zoiets te kunnen ontwerpen. Heel benieuwd hoe het huis er uiteindelijk uit komt te zien. Als ik jouw blogs zo lees heb je inderdaad de juiste keuze gemaakt; de passie spat eraf!

Geef een reactie

