Schouw

Gisterenavond de Schouw (‘een toestmoment waarbij de ontwikkeling van je attitude centraal staat’) op de Academie van Semester 5 gehad.  . Zoals verwacht ging het bij velen over de vakken en persoonlijke ontwikkeling terwijl ik enkel over mijn ontwikkeling sprak. Een goed voorbereid verhaal gebaseerd op mijn ervaringen tijdens het afgelopen half jaar en al gedeeld met een enkele docent kwam goed over. Ik voel me nooit comfortabel als het na mijn presentatie lang stil blijft maar gisteren was zo’n moment. Uiteindelijk goede feedback gehad en vol goede moet door. Het Semester bestond voor mij duidelijk uit twee delen: grote twijfel gekoppeld met sterke ontwikkeling van mijn ontwerpvisie en stilstand als het gaat om produktie draaien voor de vakken. E.e.a. resulteerde in mijn eerste onvoldoende voor het hoofdvak Ontwerpen, terwijl alle andere vakken met een 8 of 9 zijn afgesloten. 

Geef een reactie

