Verlichtingsplan: de keus is aan U

afgelopen maandag kwam dan eindelijk Bureau Binnenstad naar d Academie om een lichtontwerp te kiezen voor het veldje aan het Rodezand. Althans ik hoop dat ze iets kiezen anders zou t wel heel teleurstellend zijn. iig kwamen ze 4 man sterk en dan toont commitment. De idee varieerden sterk: speelberg van afval, oplichtende bankjes, volgspots, verlichte en beprinte raampanelen, laserbeams. Het budget scheen nu toch echt wel beschikbaar te zijn en dus hoop ik op snelle feedback.

Het werken in de publieke ruimte bevalt me. Onderzoek, boodschap, interactie en een esthetisch aantrekkelijk eindresultaat. Allemaal zaken die me boeien in en tijdens het vormgeven van mijn ideeën. Natuurlijk hoop ik dat ze mijn idee kiezen maar ik wil ze iig benaderen om te kijken of ik nog eens naar een ‘probleem-gebied’ kan kijken. Mogelijk in samenwerking met anderen.

Geef een reactie

