YES, licht in de tunnel

Na vrijdag veel met het ontwerp, ontwerpen, productie, creatie en nut en noodzaak bezig geweest. Gelukkig vormen zich naast de diepgaande gedachten ook interessante en ‘mooie’ dingen. Niet enkel over het ontwerp, ook over het bedrijf die het in dd markt zou moeten zetten, oftewel het business model. Ook over de wensen en het gedrag van de kopers (net gescheiden vaders). Snel, goedkoop&duur, retour cycle, huur/koop, super flexibel, waardebehoud, man/vrouw, binnen 1uur up and running, kant&klare modules, persoonlijk EN….. een mooi beeld.

Kortom, VO presentatie krijgt vorm (!) en inhoud (!).  Maar wat is er nu ECHT anders dan IKEA en LUNDIA ?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s